Supersöt

131679-61

Å, vilken gullig clutch! Finns på ASOS för 203:- Kombination ljust/mörkt och nu rosa/svart har jag alltid varit svag för. Måste passa mig bara så att det inte blir för mycket spets, kan liksom inte ha det på både skor och väska. Kuvertväska är bara så perfekt. När man går ut, till festen, ja mycket där man inte behöver släpa med sig massa prylar. Den här klänningen var ju bara lovely. I siden. Vilken skärning! Synd att den inte var billigare.
Nu är mitt köpstopp snart över. 1 december är det åter tillåtet för mig att shoppa lite. Ganska bra att stanna upp lite och uppskatta/använda det man har. Lovar att visa vad jag har köpt sedan.)
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0