Snälla Malmö!

131679-51

Jag vet att det har blivit en hel del skor på bloggen nu, men de här vill jag ha och de finns inte i min storlek i min stad. De är säkert inte helt nyinkomna, men jag hyser hopp till min gamla stad Malmö som jag ska till i helgen. Om de finns i strl 37 där, är de mina! Jag tycker de har helt perfekt form (inte för runda), alldeles lagom hög klack och bara snygga. Är verkligen ute efter ett par hela partyskor, alltså inte peeptoes eller sandaler. Det är så mycket snyggare med hela skor på vintern till festblåsan eller till jeans eller kjol. Om de inte finns så blir det nog ASOS där jag spanat in några snygga skor, men hoppas fortfarande på att de kommer ta in lite fler godbitar till julen. Snart blir det en beställning därifrån med saker jag gått och suktat efter länge nog.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0