Oj, nu fick jag lite dåligt samvete...



Det damp ner en inbjudan till Veckorevyn Blog Awards. Och jag som inte har bloggat på hur länge som helst och inte varit särskilt lojal mot er kära läsare. Det har helt enkelt varit så många andra saker att fokusera på, så jag har inte kunnat koncentera mig på bloggen alls. Om jag ska försöka göra ALLT, vilket jag ofta gör, blir jag helt knäpp. Så så ligger det till.

Angående blog awards hade det såklart varit jättekul att gå, särskilt att få träffa alla in real life. Jag känner dock ingen öh i bloggkretsar så det är lite trist. Sedan får jag ångest över allt som heter något med "sture" i Stockholm. Jag brukar med andra ord inte hänga på Stureplan.; Nje. Men ok, jag är troligtvis för nyfiken för att inte gå... Och jag kan ju aldrig lära känna någon om jag aldrig går. Det här är första gången som jag har möjlighet eftersom jag förut bodde i Italien. Nu är jag tillbaka i Sverige igen! Märkligt det här. Ciao Ciao Italia!) Vi har fortfarande kvar lägenhet och massa saker där nere så måste åka dit snart och hämta det sista.

Ja, ja. Hoppas att jag vågar mig till Sturecompagniet den 16:e då.... )

Kommentarer
Postat av: Dila

Åh, vad kul att du äntligen är tillbaka igen. Började undra var du tagit vägen. Klart att du ska gå på bloggträffen. Chans att lära känna nya människor. Men jag förstår din nervositet. Det ska bli spännande att höra om ditt nya liv hemma i Sverige. VÄLKOMMEN TILLBAKA!



Kram Dila

2008-09-27 @ 18:15:33
URL: http://www.diddela.blogspot.com
Postat av: Mariia

Åh va kul att se att du är tillbaka. Är så nyfiken att höra vad du gör nu, saknar ditt skrivande och dina fina ord om Italien!



Ha de'gött! Kram mariia!

2008-09-28 @ 09:00:00
URL: http://mariias.blogspot.com
Postat av: Anonym

Förresten! Du har en utmaning att hämta hos mig!



Kram mariia

2008-09-28 @ 22:03:59
Postat av: Anonym

tack tack tack! ni är så gulliga så!)

jag kommer rapportera mer om mitt liv nu så småningom... kram

2008-09-30 @ 19:47:08
Postat av: Kristina

Kul att du är back in business!

Min flytt är klar nu, hur går det med din?

2008-10-07 @ 18:24:00
URL: http://kristinasmode.webblogg.se/
Postat av: Bellezza

kristina: jodå, tillbaka från italien nu med alla grejer. idag ska det bli ordning på torpet;

2008-10-09 @ 12:15:29
URL: http://bellezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0