I don´t know



Den här bilden får tala för mitt inre idag. Under mitt till synes "normala" yttre känner jag mig helt upp-och ner, missnöjd, rastlös och det känns som om det är "något viktigt som man har glömt bort eller inte stämmer" eller så.. Jag kommer inte till ro helt enkelt. I don´t know.
Idag håller jag iallafall på och pluggar och det regnar och är trist. Ska baka (låter som att vi bakar jämt vilket vi inte gör;) och ha ett riktigt bullkalas sen. Har hyrt film som vi ska kolla på också.

Kommentarer
Postat av: Dila

Du var inte ensam om att känna så igår. Här hemma kunde vi i alla fall skylla på det tråkiga vädret. Hoppas att du känner dig bättre idag!

Kram Dila

2008-05-18 @ 10:25:54
URL: http://www.diddela.blogspot.com
Postat av: bellezza

ja idag är det mycket bättre! här är det också riktigt tråkigt väder - grått och regn..

kom sommar!;

kram

2008-05-18 @ 14:11:15
URL: http://bellezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0