Värme



Hej på er! Nu är jag tillbaka i Italien igen. Vi ska jag stanna här ett tag nu, slut på farandet. Och pilutta er men här är det varmt. Sitter i solen och har "sommarlov." Kurserna är avklarade. Sommarkursen kommer jag nog inte börja med än riktigt.;
Sverige är för övrigt fantastiskt på försommaren. Vi har njutit av ljusa (men ganska kalla) kvällar och träffat vänner och familj och varit på stor fest i bygdegård på "västgötaslätta." Riktigt skoj!
Det kommer ske en förändring efter sommaren också, som jag ska berätta om så småningom.

Tur förresten att Italien vann igår. Fotboll är ungefär lika stor som katolicismen här. Ikväll är det Sveriges tur. Ska definitivt kolla på matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0