Jag antar utmaningen




Jag har blivit utmanad av Sanna.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? (från och med nu?)

1. Skicka jobbansökan

2. Plugga

3. Göra ansiktsmask och manikyr

4. Dammsuga

5. Sola lite kanske...

 
Vad gjorde du för 10 år sedan?

Oj, det var länge sen..haha.. Hade precis tagit studenten och sommarjobbade och väntade på att åka till Irland som aupair. Det blev dock lite försenat pga att jag hade fått massiva allergiska reaktioner som inte ville gå över och jag kunde nästan inte äta någonting.


Ställen du bott på?

Skövde

Galway (Irland)

Malmö

Sevilla

Bishop´s Stortford (England)

Vällingby

Nyköping

Viareggio

 
Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Resa

2. Shoppa

4. Skapa ett bra liv genom att betala tillbaka alla lån och skulder, köpa hus, bil, båt (not for me) och annat som vi skulle vilja ha.

5. Ha glädjen att kunna ge mina nära och kära det dom vill och behöver (typ en HD till pappa.;)

4. Här citerar jag Sanna "... spara lite och investera och placera och sånt tråk."


Sen efter det skulle jag kunna leka Oprah dvs skänka pengar till välgörenhet, öppna skolor för barn som har det svårt osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0