What a day!

image1306

Bild: Elle.se

Precis hemkommen från Florens. Bra dag med nyttiga och roliga saker. Hann med lite shopping också som jag ska visa senare. Hittade något jättesnyggt som jag vägrade släppa ur händerna. Det var bara att gå till kassan och betala. haha. Ni kommer förstå. Kanske.) Parfymen som jag provade på Sephora (Benefits "Maybe Baby") sitter fortfarande kvar. Doftar väldigt gott faktiskt och låter bra när man läser beskrivningen. Kanske kan bli nästa parfym?

Ja, livet är härligt här i Italien ibland. Som idag när jag bara njöt av solen, en cappuccino och en marmeladfylld  brioche till sen frukost. Hoppas ni också har haft det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0