På balkongen

image1656


Sitter i solen på balkongen och min ena arm har redan blivit lite röd. Grannen ovanpå började precis sopa ner lite smuts till oss, hon brukar vara så snäll att göra det... Kliar lite i ögonen av allt pollen. Idag åker älsklingen iväg i 1,5 vecka så jag ska vara här hemma själv.( Kommer bli ensamt men får väl se det som ett bra tillfälle att hinna plugga och sådär. Ska hyra massa filmer och sitta här hemma som en annan gammal nucka. Det enda som fattas är en katt.;) 
Idag åt vi fattiga riddare till brunch, en hederlig gammla svensk rätt. Nu ska vi mysa de sista timmarna innan han åker. Hoppas ni har en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: sanna

har inte börjat känna av pollen här än, vilket jag ska passa på arr njuta av så länge det varar. Vart ska din karl ta vägen om man får fråga'? kram!

2008-04-26 @ 22:49:51
URL: http://genkigenki.blogg.se
Postat av: bellezza

ja det kan man få fråga!) han ska till tyskland och köra bil på racerbana. Hmm... Du vet nog vilken bil jag menar.; Kram

2008-04-27 @ 10:02:36
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0