Torta di Mele

image845

image846


Nu har jag varit "duktig" och bakat äppelpaj. För duktig är ju bra att vara. Diskat, hängt tvätt, vikt tvätt, fixat sallad, vattnat blommor - ja det finns ingen hejd på hur många saker man kan hitta på i ett hushåll. För att inte tala om hur skoj det är! Dessutom har jag ju självklart gått en promenad i det friska vädret. Nu ska jag dricka grönt te för det är nyttigare än andra téer, kanske inte lika gott men vad spelar det för roll? Hmm, vad ska jag nu hitta på - kanske städa toaletten eller dammsuga... Svårt val.

Ojdå, nu jag blev nog lite för inspirerad av Deperate Housewives. Eller The Stepford Wives.

Kommentarer
Postat av: Vera

Den filmen är jätterolig. Såg den för ett tag sen. Gott med äppelpaj!!

2007-11-06 @ 16:17:42
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Bellezza

ja visst är den! nu ska ätas äppelpaj m glass!

2007-11-06 @ 17:09:19
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0