Yes, I´m alive

...för er som undrade. Jag har själv undrat de senaste dagarna nämligen. Har jobbat och jobbat och sovit yttepytte lite. Under "vaken" ledig tid har jag undrat om jag någonsin skulle orka ta tag i bloggen igen. Alla är så duktiga och uppdaterar med så bra inlägg hela tiden. Vet inte om jag orkar ge mig in i karusellen. Har massa saker att tänka på och ordna med i mitt liv just nu. Jobbar ju som vanligt och ska om en månad byta land, dvs flytta till Italien. Flytta möbler, sälja möbler, hitta bostad, fixa försäkringar, byta adress, ordna studier och csn, packa, ja.... osv osv. Sen vill man ju umgås med och träffa familj och vänner som man lämnar här och inte kommer träffa lika ofta. Bloggen har ganska begränsad tid just nu, men det blir bättre så småningom. Jag tycker om att ha mycket att göra. Ska försöka uppdatera med underbara, intressanta och roliga inlägg under tiden. Så klart. Man är ju en Superkvinna. Nej, jag klagar inte.) Det är ingen som tvingar mig att blogga, utan det är faktiskt jag själv som har valt det. Vi hörs snart igen! ha det bra i den tidiga vårsolen.
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0