Nu händer det grejer!

Alt är lite omtumlande just nu. Idag var det sista dagen på jobbet! Skönt. Fick t o m present och jag bjöd på fika. Jag kommer nog inte sakna arbetet men alla härliga, roliga människor. De har verkligen gjort det lättare att gå dit. Så nu börjar det nya livet. Först ska jag åka hem till min familj och hälsa på i en vecka. Ta det lugnt och umgås. Ser jag fram emot. Sedan är det goodbye-partaj och sen måste älsklingen och jag börja packa på allvar. Flytta ut från lägenheten och fixa allt. Sen ska vi hoppa in i bilen och köra ner till Italien. Hejdå Sverige! Känns märkligt men spännande. Lite nervöst, men jag tror att vi gör helt rätt. Man lever ju bara en gång.
Måste springa nu men kommer fortsätta rapportera de närmaste veckorna så ofta jag kan och hinner.
Ciao och godnatt!

Kommentarer
Postat av: sophie

hamnade här av en liten slump.

är du på väg ner till toscana eller?..välkommen! du kommer inte att ångra dig.

kram

2007-03-19 @ 13:35:16
URL: http://qui.blogg.se
Postat av: Bellezza

sophie: ja ner till viareggio närmare bestämt. kollade in din blogg - intressant och kul läsning!
tror det kommer bli jättebra i italien..)

2007-03-19 @ 18:49:00
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0