Marmelad

image389



De här fina örhängena kommer från MarMalaid. Butiken ligger i Malmö men de har även en webshop. Massa smycken av bl a sötvattenspärlor, pärlemor, stenar och snäckskal. En hel del saker man kan tänka sig och till väldigt överkomliga priser. Den lilla kungakronan är ju hur söt som helst. Kommer att tänka på böcker från barndomen. Willy Wonka, flygande mattor och Kejsarens nya kläder typ. Massa inspiration till min butik som jag ska öppna i framtiden. Haha. Nästan varje kväll innan jag somnar, utan att tänka på det, kommer jag ändå att tänka på olika färg - och materialkombinationer på väskor, skor och klädesplagg. Jag ber inte om det, plötsligt dyker det bara upp i huvudet. Hur sjukt är inte det? Nu senast var det en bullig, veckad kuvertväska i blågrått skinn, lite metallic men inte mycket. Tänker alltid att jag ska upp och anteckna och rita men alltid för trött. Jag har en hel kollektion i huvudet utan att behöva arbeta för det! Man undrar ju också när man vaknar en morgon och har drömt om familjen Hedenhös. Hallå! Jag är definitvt skadad.




image390image391image393image397
image395

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fy vad vacker bilden högst upp var!

2007-03-21 @ 11:57:25
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Jennie

Ja ootroligt fin bild! Ha ha, familjen Hedenhös, du är galen!

2007-03-21 @ 13:34:12
Postat av: Bellezza

jennie: ja det verkar ju inte bättre...

2007-03-21 @ 16:25:09
URL: http://bellezzas.blogg.se
Postat av: Vera

tack för marmelaidtipset!
Kram Vera

2007-03-21 @ 23:02:05
URL: http://verasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0