Jamie och Floyd

image388



Ja, Jamie Oliver är ganska så enerverande. Ja, han skulle nog bli FÖR mycket in real life. Men han gillar Italien (som jag). Eller han kanske framförallt gillar italiensk mat (som jag). Också var maten på hans restaurang Fifteen i London överjordisk och gudomlig och jättejättegod. Bara balsamvinägern blandad med olivoljan tänker jag på än idag. De var supertrevliga där också, inte det minsta snobbiga. Han försöker göra något bra med sitt kändisskap. Fair play to him. Dessutom är han ganska lik min älskling. Faktiskt. Men det tycker ju inte han. Älsklingen alltså. Sedan tycker jag helt ärligt att det är han och Floyd som dominerar när det gäller TV-kockar. Fortfarande. Floyd, den gamle alkoholisten. Undrar vad det var för låt nu igen som spelades i hans program. Måste försöka youtuba den...
Bye och gonatt!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, du har rätt, han är lite lik din karl när man tänker efter :P har lagt till dig i favoriter nu. ses på lördag i dimman! :)

2007-03-21 @ 11:35:12
URL: http://genkigenki.blogg.se
Postat av: Mjuk

Åh, lyllos dig! Vill också gå på hans restaurang.. Varför kan vi inte ha mer sådana restauranger här i Sverige? Äh, får väl hoppas att man kan titta förbi där någon gång ;-D

2007-03-21 @ 12:29:54
URL: http://marysfavoriter.blogg.se
Postat av: Bellezza

sanna: nice! jajemän, dimman - here we come...
mjuk: rekommenderas varmt!

2007-03-21 @ 16:28:13
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0