Good sunday morning

131679-358



Back from work. Äter lite frukost nu och ska väl gå och lägga mig för resten av dagen. Not. Så blir det ju inte. Ska sova några timmar, sen upp och fixa grejer man måste fixa med. Skönt att slappa men jag mår bättre när jag har mycket att göra, och det är jobbigt att känna att man aldrig hinner någonting. Kan ha något att göra med att man är tidsoptimist också...
Mina darlings The Ark vann igår helt förutsägbart. Överlägsna. Det var liksom inte ens spännande. Kul iallafall att skicka något annorlunda och glamrockigt till Helsinki. Heja!
Tänkte visa mitt senaste fynd. Dessa stövlar i skinn för endast 149:- på Wedins. Gillar skarpt färgen och modellen. Kommer bli flitigt använda till kjolar, klänningar och jeans i vår.
Bye! Gäsp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0