Mode i Florens

Jag var i Florens någon gång i mitten/slutet på maj och då gick jag runt och fotade alla snygga skyltfönster osv. Har inte kunnat lägga upp bilderna än men här kommer några iallafall. De är ju inte så jätteaktuella längre, men kan kanske vara kul att se. Släng dig i väggen Stockholm! Här kommer Firenze!


image488

Dolce, dolce dolce...


image489

Louis Vuitton


image490

Armani (as you can see)


image491

Inne på Bulgari var det lyx, lyx.
                                          

image492

Hos Cavalli var det guld, guld.


image499

Prada såklart.


image500

Var inne på Yves Saint Laurent och försökte klämma lite på The Muse men det gick inte så bra. De var verkligen sura och hopsnörpta de där expediterna..


image495

Pucci


image496

Marint på Moschino.


image497

Randigt på Missoni (come sempre).
Snygg pose.


image498

Versace


image501

Ferragamo

Nästa gång jag är i Florens ska jag kolla i såna affärer som jag faktiskt har råd med. Och alla marknader där man kan hitta riktigt snygga sidenscarfar och skinnväskor t ex.
Ska försöka åka dit väldigt snart igen.
Baci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0