Made in Italy

...brukar det stå under en hel del skor. Det finns massvis av skor här, allt från enkla, billiga sandaler på marknaden till superdyra på Salvatore Ferragamo. Jag är på jakt efter ett par sandaler i somrig färg med lagom hög klack som kan funka till vardags och lite finare. Har inte hittat några än dock, alla skor har antingen 10 cm smaaaal stilettklack (inte min grej) eller helt platta med sån där grej mellan tårna (usch, inte min grej).
Men de här från Dinsko var festliga. Festligt pris oxå. Kanske inte vardagsskor men ändå... Eller tja, varför inte egentligen? Kan någon vänlig själ trolla hit dom så kan jag flyga på små rosa moln?


image477

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0