Bort från stranden

Idag ska jag borsta sanden av fötterna, ta av mig kaftanen och släpa mig bort från stranden som numera är vårt hem. Ska istället släpa mig in till Pisa. Inget jag ser så jättemycket fram emot eftersom det är så himla varmt ute. Här i Viareggio och lär inte vara bätte i inte så blåsiga Pisa. Vandra upp och ner längs gatorna med en tunnast möjliga klänning i den stekande solen och känna att svetten rinner på ryggen.. Livet är hårt. Det är varmt (och skönt). Men jag har några ärenden "i stan" och ska dessutom träffa en kompis efteråt så det blir nog kul. Blir nog en fika med älsklingen också när han har slutat jobbet.
Hoppas ni har en trevlig fredag mitt i sommaren!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0