Sorrento

131679-121

Sorrento

Ibland är man bara trött och orkar ingenting. Som jag idag. Känner mig totalt slutkörd och sitter fortfarande i morgonrock i sängen med min nya kompis. (Läs laptop) Senaste veckorna har varit ganska busy (som alltid) och på jobbet har det varit hyperstressigt. Inte särskilt mycket julefrid helt enkelt.
Har ätit god frukost idag med älsklingen: grekisk youghurt och honung, smörgås m ost och saltgurka (mums) kaffe, ägg och egen färskpressad juice med massa frukter i ny mixer. Oj, vad mycket vitaminer som vi ska få i oss nu. Tror jag tar det förhållandevis lugnt idag, ska bara....
Det här året kommer bli hur bra som helst - det känner jag på mig. Vi flyr snart till värmen i Italien, men man kan alltid drömma lite redan nu. Jag har länge velat åka till Sorrento på Amalfikusten. Det kommer förhoppningvis bli av i år. Verkar vara min typ av semstermål. Andra önskningar är New York (nångång) och att komma tillbaka till kära Irland. Men det kommer nog, tålamod är något som jag har fått lära mig mer av, även om det sannerligen inte var medfött.

Vad har du för önskeresemål?

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Rese önskemål nr är väl som den vanliga svensken idag; Thailand. Sen finns det många andra ställen som kan va intressanta som Indien, Dominikanska Republiken oj... och mycket mycket mer när man tänker efter på alla ställen man vill till. Kram

2007-01-05 @ 08:06:33
Postat av: Bellezza

jo, det finns ju alltid massa ställen man vill till men altid några mer än de andra.. )

2007-01-05 @ 10:47:47
URL: http://bellezzas.blogg.se
Postat av: Jennie

Mitt nya önskeresemål är helt klart RIO DE JANEIRO! Efter att ha läst reportaget om staden i senaste numret av Allt om Resor (är flitig läsare och prenummerant!) så är jag helt frälst! Tyckte att det verkade lite farligt och läskigt förut men läste det reportaget och tänkte om helt. "Ingen annanstans har man så farligt roligt och ingen annanstans är det så farligt vackert och sensuellt."

2007-01-05 @ 16:29:16
Postat av: Bellezza

ja du verkar ha blivit ganska frälst av brazil!! Kul.

2007-01-09 @ 22:47:56
URL: http://bellezzas.blogg.se
Postat av: Camilla

Åk till Sorrento och Amalfikusten. Ett av de bästa resmålen. Och bad endast på Leonelli's beach (en vän till mig äger det, så ja är kanske lite partisk)!

2007-03-28 @ 22:51:03
URL: http://annerfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0