Final Sale


Tänkte visa upp mina sista reafynd från helgen. Nu är det ju typ halva priset på reapriset. Dessutom läser min pojkvän bloggen religiöst och han tycker säkert att jag handlar för mycket. Men titta! Vad mycket man kan få för liiiite pengar! Linnet kommer från Åhlens (Wera Stockholm) och är i ett jätteskönt material. (Lycocell) Köpte det för att jag vet att färgen är lätt att kombinera med massa saker. Pris: 140 kr. Färgklick i form av Mavalanagellack i färgen Taffetas.



131679-218


Toppen i bomull kommer från Lindex. Precis samma färg som min nya parfym SJP´s Lovely. Den är gudomllg. Helt min stil! Blommig och inte söt at all. Toppen kostade 40 kr.


131679-217



Det här linnet  i bomull hittade jag på underklädesavdelningen på Lindex. Tänkte använda det som ett vanligt linne i sommar. Ljuvlig puff nertill och fin rosett. Söt. Kostade 50 kr.


131679-216


Jaha... det var det! Idag är det jobb och imorgon bär det av på en tredagarstrip till Pisa! Kul! Hmmm, undrar hur varmt det är? Ska äta och dricka gott iallafall.
Byebye!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Wow - vilka snygga saker :)

2007-01-29 @ 18:09:34
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Bellezza

thank u! kul med fynd...)

2007-01-29 @ 22:46:38
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0