Dessert beauty

131679-137

Jag vet att vi bor i Sverige (många av oss) men måste tipsa om en serie som finns på Boots. Boots är en kedja som finns i England och Irland vad jag vet. Serien heter The Sanctuary och har helt underbara skönhetsprodukter. Mina favoriter tillhör Sanctuary Spa Classics. T ex. krämen Creme Brulee som är otroligt krämig, lätt vispad med brunt socker, karamell, vitamin E och extrakt av mango, apelsin och patchouli. Huden blir som en Creme Brulee efteråt. Den här sprayen luktar gudomligt med mandelolja och ger massa fukt. En annan favorit är Mande Lular kroppssufflén. Burkarna är rejält stora och de räcker länge. Nu tipsade jag ju bara om återfuktare men det är för att jag är besatt av krämer, och de här är så nära perfekta man kan komma.
Bye bye love!

Kommentarer
Postat av: Linna

Kommer du (och din karl?) ner till Skåne nån gång innan ni flyttar? I så fall får du/ni komma hem till mig på middag så ska jag laga riktigt smarrig crème brulée till er! Med min ganska nyfådda brännare. Kram!

2007-01-10 @ 18:24:42
Postat av: Bellezza

haha. jo jag och min "karl" ska försöka komma ner till skåne innan Italien. I keep in touch! kram.

2007-01-11 @ 09:13:22
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0