Snart gör jag det här...

131679-248


... på heltid. Och kanske spelar lite golf. Lunchar med vänninorna och gör ansiktsbehandlingar och manikyrer och spenderar ändlösa timmar hos frissan. Självklart kommer det bli en hel del motion i form av spring i diverse butiker. Många kronor som ska spenderas. När jag känner ett styng av det dåliga samvetet kan hända att jag engagerar mig i någon välgörenhetstillställning. En middag eller gala kanske. Annars blir det väl mest restaurangbesök, laga mat orkar man ju inte, och lediga dagar (de flesta) på segelbåten.
Ska bli så skönt. Finns ju risk för att jag blir en sån här men... nä....


(Texten är ironisk)


Jag är så TRÖTT på alla dumma kommentarer om att jag ska bli någon sorts hemmaflickvän eller alla skeptiska människor som undrar: men vad ska du göra då och kan du prata italienska? Känner du någon därnere? Varför är alla så chockade till att man vill göra något nytt och ja, det är ett svårt nog beslut ändå att ha bestämt sig för att flytta. Tänker inte lyssna alls, eller tvingas svara på frågor jag inte vet svaret på än, i fortsättningen. Vad tror folk egentligen? Jag är jag (självständig) och vi lever på 2000-talet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl! Just för att du är du så kommer det att bli jättebra. Jag är inte det minsta orolig eller skeptisk. Kram!

2007-02-07 @ 17:55:30
Postat av: Bellezza

Tack! vem du än är... haha.. antar att du är någon jag känner) Kram.

2007-02-07 @ 22:28:03
URL: http://bellezzas.blogg.se
Postat av: Jennie

Det var jag.. Jag är jätteglad för din skull och tror ni kommer få det underbart där nere i Viareggio!

2007-02-08 @ 08:45:46
Postat av: Bellezza

det tror jag också!)

2007-02-08 @ 08:58:14
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0