Nytt hos TinTin


TinTin of Scandinavia har massa fina kläder och accessoarer från svenska och framförallt (mina favoriter) danska designers. Bl a har de ett litet utbud av smyckestillverkarna Dyrberg/Kern. Hurra! Nu har vår- och sommarkläderna börjat komma in.


131679-321
131679-320



MuntheplusSimonsen har kläder i min smak. Den ljusblå klänningen gillar jag och med turkost till är det en riktigt snygg kombination. Maria Westerlind har gjort klänningen AMY i bomull och siden. Söt.


131679-319
131679-323



Den cremefärgade klänningen med blågrå rand är jättefin! Kommer från Bruuns Bazaar och kostar 1499:-
Den gula klänningen kommer väl som bekant från Dagmars vår- och sommarkollektion. Visst snygga kläder, men jag tror jag gillar bilderna mer än själva kläderna. Priserna I don´t like.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Malin

gillade den gula klänningen! ur fin!

2007-02-27 @ 10:44:38
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Bellezza

den gula klänningen är nog min favorit från dagmar...)

2007-02-27 @ 12:29:18
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0