Hard work, hard play

Jorå, jag är tillbaka i Sverige! Har tyvärr inte haft tid att blogga något eftersom jag har jobbat mycket de senaste dagarna. Dagarna i Italien var väl ingen SPA-resa direkt, men vi hade lite saker att fixa med. Hard work, hard play. Vi hade nog tur med vädret för det var ganska varmt och härligt soligt. Kändes helt ok att sitta i solen i bara tröja, gå på sandstranden och äta glass tillsammans med massa italienare i solglasögon. Där ska vi bo! Hann med sightseeing i Pisa, koll på läget i Viareggio (där vi ska bo) och en tur utmed den toskanska kusten och till Lucca. Det där tornet är verkligen inte rakt någonstans. Att det fortfarande står upp...
Shopping fanns det inte mycket tid till men det tar jag nog igen så småningom. Maten var relativt billig och supergod som alltid. Får bli många snabba promenader på stranden i vår och sommar. )
Ska upp och jobba inatt igen så borde gått och lagt mig nu. Jobbigt när man inte är kvällstrött. Imorgon På tisdag kommer lite bilder.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0