Bra shopping

131679-225

Idag hämtade jag ut mitt La Redoute-paket från mellandagsrean. En svart u-formad BEST-tröja i siden och kashmir och gammalrosa kimono som jag ska använda som morgonrock. Jag är jättenöjd! Tröjan är fin, mjuk och härlig. Inte sticksig som jag är allergisk mot. Kommer jag kunna använda länge vilket verkar vara  det jag är ute efter nu för tiden...)  Morgonrocken är glansig och färgen är ju underbar. Bra köp helt enkelt.

Hmm... undrar vad jag ska göra nu? Titta på "Prinsar och Prinsessor" på tv 4 med ett getöga (alltså sitta med macen framför tv:n) eller kolla andra Bridget Jones-filmen? Stör mig på Linda Nyberg, hon är så bonnig och ger ett väl oproffsigt intryck för mitt tycke. Kanske fixar naglarna och kollar Bridget istället. Med en kopp grönt te, apelsin och torkade fikon. Ledig imorgon. Hurra!
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Välkommen tillbaka hem! Men C'mon, vi vill se bilder NU! Inte sitta o måla naglar och dricka te! Action! ;-)

2007-02-06 @ 11:35:58
Postat av: Bellezza

tack tack! är du nöjd nu?) voila, massa bilder..

2007-02-06 @ 14:19:43
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0