Väntan

Hej och ho! Här sitter jag och väntar på paketleverans men det kommer ju aldrig! Har själv varit ute och spårat paket när det egentligen skulle komma till mig, men nu vågar jag knappt lämna huset när jag väntar på en leverans till. Suck. Fånge i mitt eget hem. Men jag ska inte klaga, jag har en vän som i detta nu väntar och väntar på en betydligt större och viktigare sak.
Igår var vi i Lucca och julhandlade. Lite julklappar och en resväska till mig! En bra julklapp. Röd Samsonite. Julsånger går på repeat här och har gjort så en vecka. Blir snart tokig. haha. Kanske ska byta. Förresten - det här är min absoluta favoritjulsång. Den är cheesy men det står jag för.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0