Resort

image972


Den här bilden har vi väl sett förut på många ställen...) Underbara kjolar och klänningar i siden. Modellen är väl inte särskilt smickrande men... När jag gick runt och tittade i skyltfönstren på Via Condotti och däromkring var nog Prada det mest tilltalande. Såg en av klänningarna hänga därinne och ville liksom bara känna på den lite... Kamerabatteriet tog tyvärr slut när vi fotade alla gamla byggnader och kolonner men annars hade jag så gärna velat fota lite snygga skyltfönster. Typiskt! Prada hade mycket applikationer i form av rosor på väskor och handskar osv. Jag provade en jättefin svart/vit kvällsklänning i siden på Zara med just de här rosapplikationerna. Väldigt fin men lite trasig i den enda small. Typiskt igen!
Jo just det, en affär med lite blandade märken hade en stor skylt utanför där dom skröt med att "We sell Odd Molly." Där ser man...

image973


Kommentarer
Postat av: johanna

godmorgon :)

här kommer ett tips från mig. igår fick jag hem
en biobiljett i brevlådan. varför ? jo jag är en
av alla tusen medlemmar på gratisbio. tänkte tipsa
dig om det med eftersom det snart är jul och allt.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

klicka på denna länken och bli medlem.
det är helt gratis och om du har frågor
är det bara och kontakta mig.

hoppas du får en super skön dag !

2007-12-04 @ 10:12:14
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0