Gott Nytt År!

image1104


En vecka sedan jag uppdaterade bloggen. Har varit en lugn, mysig jul på landet med familj, massa god mat och sällskapsspel (och vi högg våran egen gran!). Nu är vi hemma hos mina föräldrar i stan. Haha. Jag har blivit jätteförkyld så jag är ganska trött. Tur att man är ledig. Vi har fikat och ätit och ätit och fikat. Igår åt vi prinsesstårta när pappa fyllde år. Mums! Gått lite på stan och kollat rean men hittade absolut ingenting. Lika bra det kanske. Roligt med alla vårnyheter som börjar komma in istället.
Imorgon åker vi vidare till Nyköping där vi ska fira nyår. Har inhandlat champagne (inte rysk;) och hoppas på att vara lite piggare och friskare. Har druckit mirakeldryck med ingefära, vitlök och lime som man kokar ihop. Låter inte så gott och är inte det heller, men det kanske funkar.
Hoppas på en festlig nyår och återkommer med bild på klänning kanske....

Felice Anno Nuovo!



Kommentarer
Postat av: Dila

Gott nytt år! Hoppas att du hinner bli pigg till nyår.
Kram Dila

2007-12-30 @ 12:45:27
URL: http://www.diddela.blogspot.com
Postat av: Linnea

Underbar bild från en väldigt bra film.

2008-01-05 @ 17:36:22
URL: http://linnealinnea.webblogg.se
Postat av: Bellezza

Dila: hoppas du hade en bra nyår också. (min var väl sådär)) kram
Linnea: har inte sett än men vill...

2008-01-06 @ 00:29:03
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0