Kaffe framför datorn

image574


Nu sitter jag här igen. Framför datorn med kaffe och smält choklad (varmt). Jag älskar att sitta vid datorn med en kopp kaffe. Särskilt direkt när man vaknar på morgonen och kollar vad som har hänt under natten. Om det är något spännande så vill man ju vara först med att veta. Jag sätter en stor ära i att vara uppdaterad. Och vara den som vet först.
Allra roligast är det när det kommit in massa nyheter i webshopparna, då kan jag sitta i timmar och kolla vad jag eventuellt ska beställa. Gärna lägga i korgen också och kolla vilka ofantliga summor man teoretiskt sett skulle kunna handla för. Fantisera kan man alltid. Men det är ju helt klart så att internet har hjälpt till med ett och annat shoppingberoende. Alla mode/shoppingbloggar också. Helt farligt ju att se så många fina saker hela tiden. Ha stenkoll på vad som finns och vad som kommer in. Aldrig vara nöjd med allt man har. Men det är ju både bra och dåligt, eller?
Bye!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kaffe är alltid lika gott - oavsett om man sitter framför datorn eller inte XD

2007-08-03 @ 20:35:47
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0