Idag börjar hösten minsann!

image656


Jag läser på alla svenska bloggar att nu är hösten här! Nu är den sista sommarveckan över och idag börjar nog hösten. Ungefär som "Nu får vi akta oss för idag börjar rötmånaden. Ställ in osten i kylen!" Om det ändå vore så lätt. Snart kommer säkert brittsommaren eller indiansommaren eller vad den heter till er. Här är det ordentlig sommar skulle jag vilja säga. 25-30 grader, blå himmel och sol. Stranden lockar men innan dess ska jag hinna göra lite nytta. Sen kan man alltid få saker gjort på kvällarna för det blir mörkt snabbt. Åh dessa satans mygg - det finns snart nästan inget kvar av mig. De äter upp mig!!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hittade din blogg av en slump..Jag bor ocksa i Italien(snart 4 ar) och att lasa svenska bloggar far en att kanna sig lite hemma. Ville bara saga att jag haller med dig om myggen hahaha fick precis ett bett i pannan(!?) ett tips kop autan!

2007-08-27 @ 11:36:30
Postat av: Bellezza

Alexandra: tack för tipset - Autan it is! (pannan liksom. Ge er!)

2007-08-27 @ 11:58:44
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0