Höstens behöver-lista

image583

En kappa behöver jag inte, men den här var fin.


Ok. Nya tag. Idag sammanställer jag lista över vad jag "BEHÖVER" inför hösten. Senare kanske kommer en över vad jag VILL HA. Stor skillnad.
  • Skinnstövlar. Klassiska, svarta eller bruna. Klack, lagom hög.
  • Långa skinnhandskar. Så snyggt och praktiskt. Gärna i annan färg än svart el brunt. Ska kolla på marknader i Florens.
  • Strumpbyxor. I massa härliga färger. Lila och grått är favoriter.
  • Vit vanlig skjorta.
  • T-shirts i några olika färger. Har hört att L.O.G.G´s (H&M) tvåpack är bra.
  • Jeans. Raka, slim. Förslagsvis otvättade blå.
  • Väska i mellanstorlek. Ej gigantisk, ej pytte med lång axelrem. Kanske en i rött skinn?
Mycket av det här är ju basic och saker som är väldigt bra att ha. Men det är inte lika roligt att köpa basic/stapelvaror som andra saker typ baskrar, scarfes, små aftonväskor, klänningar, blusar... Suck. Dags att börja bli klok.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0