Vad är mest intressant, roligt eller spännande?

Har börjat nytt liv i Toscana och det är både spännande, omtumlande och svårt ibland. Men kul förstås. Sitter och funderar lite på vad jag ska göra med bloggen. Jag vill gärna fortsätta blogga men vet inte riktigt med vilken inriktning. Jag älskar mode och shopping men även kultur, mat och mycket av mitt liv just nu baseras ju på att vi är i Italien och hur livet är här. Så nu undrar jag: Vad tycker du är roligt att läsa om på Bellezza? Shoppingtips, modenyheter eller bilder på köp som jag gjort ? Hur livet är här i Italien eller resetips härifrån? Kanske nyheter om italienskt mode eller tips på bra shopping i italien? Foton från olika platser och på olika saker här? Mer om min vardag och mina tankar? Möjligheterna är oändliga!

Skriv gärna vad du tycker om eller inte tycker och om det är något du vill se mer av! Går att kommentera här nedan eller maila på: [email protected]


Jag kommer bli tacksam för alla svar!


Nej. nu måste jag gå härifrån innan både min dator och jag smälter i värmen. Sitter på en bänk i solen, ingen vind och det är nästan för varmt i kortärmad blus. Hur ska det bli sen i sommar? Hjälp!
Nu ska jag ta tåget hem till Viareggio från Pisa och älsklingen och jag ska nog äta någon sallad med tonfisk och massa grönsaker. Sen plugga också och ta en promenad vid stranden. Härligt!
Bye från Bellezza!

Kommentarer
Postat av: Dila

Jag gillar mode och shopping men jag skulle hellre läsa om ditt vardagsliv i Italien, få se bilder från olika platser och på saker därifrån. Hoppas att du har det bra där nere.
Kram Dila

2007-04-19 @ 13:51:27
URL: http://www.diddela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0