Prickigt från Nelly

Oj, oj... va trött jag är! Idag har vi lyckats slappa i sängen, kollat på x antal avsnitt Sex and the City (i love my box), druckit te, ätit pizza (som kom hit med hemkörning, kan man bli latare?), ätit chokladglass, och nu kom jag på att jag måste komma ihåg att ringa hem till pappa och säga grattis på fars dag. Jag var på väg att göra det förra söndagen men turligt nog var det någon som berättade hur det låg till.
Bröllopet igår var mycket trevligt och vi kom hem med taxi vid 5 imorse. Outfits: grön klänning med ljusrosa prickar från Ichi/Nelly, rosametallic sandaler, rosa lackskärp som var köpt på second hand för fem spänn. Sånt gillar jag! Annan outfit: blodröd kort rak klänning med svart lackskärp i midjan och kort svart kavaj till det. Det var det jag tyckte var snyggt igår. Annars var det ganska fantasilöst. Min pojkvän hade matchat min klänning med en jättefin mörkila slips i tjockt fint siden till sin mörkgrå kostym.
Nu ska jag dricka lite mer te, ta en promenad, om jag orkar, och gå och lägga mig snart tror jag. Ska upp okristligt tidigt imorgon. Och ja just det - ringa pappa!
Bye bye!


131679-3

Kommentarer
Postat av: adian

Var hade han köpt sin slips?

2010-04-27 @ 18:34:11
URL: http://slipsar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0