Monday bloody monday

131679-28

Usch vad jag är trött idag! Gick upp kl. 03.15 imorse för att jobba. Kom hem 13.30 och var helt slut. Åt lite (ingen mat hemma), skulle sova lite (som blev mycket), vaknade för ett tag sedan och nu.. Ja, nu är jag seg, hungrig igen (de här dagarna kan man äta hur mycket som helst) och allmänt grinig. Är liksom inte sugen på mat, kan tänka mig kosten på bilden dock. Vad ska jag göra för att pigga upp mig själv? Tror det blir te, scones:-), måla nytt snyggt mörklila nagellack med glitter i och titta på Anna Pihl.
Tur att jobbet bara är för ett tag till. Det håller på att ta kål på mig seriously. På natten ska man sussa - inte jobba!!
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Mill

åh, vad gott det där ser ut. Jag som inte får äta på grund av bortopererad visdomstand...

2006-11-21 @ 15:48:40
URL: http://millssvada.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0