LDB och körkort

131679-36

Hämtade ut klänningen igår. Den satt jättebra och var fantastiskt fin. (strl 36) Tjockt, glansigt tyg. Känns som en klassiker och tidlös som bara den. Kommer nog få följa med på många fina fester. Nu vill jag bara bli bjuden på en rejäl nyårsfest där det inte bara är en massa oupskattande grabbar som vill slänga i sig middagen så fort som möjligt för att sedan kolla in någons nya dator. (my god, flashback från förra året)
Är lite nervös nu, ska snart ta min första körlektion. Jag vet, jag borde tagit körkort för sisådär tio år sedan men nu har jag iallafall klarat teorin, bokat halkan och ska ta lite lektioner. Kan ju köra, men nu ska man få höra att man antagligen har lärt sig "fel" och att min privata lärare varit slarvig. Hoppas det går bra..
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0