Bra affärer utomlands

131679-60

Tänkte tipsa om några bra affärer i Italien och Spanien. Den här bilden kommer från den italienska kedjan Intimissimi. De har bra och prisvärda underkläder, nattlinnen osv. Prisnivån är som Twilfit. En av de bästa behåar jag har haft köpte jag där.
En annan favorit är en spansk kedja som heter Blanco. Alltid när jag är i Spanien är det ett måste att hitta en blancoaffär. De har underbara kläder, skor, accessoarer och underkläder. Lite annorlunda och ofta docksöta kläder. Prisnivån är lite över H&M. Dra musen över bilderna på hemsidan för att se kläderna. Ett annat måste i Spanien är Perfumería Gal. De har bra produkter (tvålar, läppbalsam, rouge osv) i supersöta askar och förpackningar. Deras produkter finns på den stora varuhuskedjan El Corte Inglés som finns överallt.
Ska jobba på att hitta bra affärer i Italien när jag åker dit för att bosätta mig.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0