YSL Mascara

131679-64

Har nu äntligen provat YSL´s mascara Volume Efftet Faux Cils. Hylsan var nog det som lockade mig mest. Den är guldig, blank och lyxig. Men man ska ju inte låta sig luras av ett snyggt yttre. Hur är då själva mascaran? Den är lätt att applicera, krämig och ger glamourösa fransar utan klumpar. Hållbarheten är myket bra. Den smular inte, vilket t ex Lancóme mascaror gör på mig. Ett litet minus är att den är parfymerad. En bra sak är att det klickar till när man stänger mascaran vilket gör att den är ordentligt stängd och inte torkar till. Priset är ganska saftigt. Jag tror jag betalade på 250:- på taxfree. Utvärdering: Snygg, lyxig mascara som ger glammiga fransar. Priset är dock för högt så kommer nog inte alltid ha den. Men när man vill skämma bort sig själv...
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0