Sale

Reorna börjar dra igång. Man kan faktiskt ha tur och hitta en del saker redan nu eftersom vissa affärer tjuvstartar och sätter ner saker dagarna innan julafton. Jag vet inte om jag känner för att stå och hänga på låset på juldagen som en del gör. Igår fyndade jag en klänning på Lindex för 149:-. Jag har tittat på den förut när den kostade 350 kr men jag tyckte inte att det var så jätteviktigt med en klänning till... Ibland får man prioritera. Den är jättefin i alla fall. Småblommig, i rosa, grönt och vitt på svart botten. Svart band i midjan, runt halsen och ärmarna och små, söta, svarta knappar. Modellen liknar den här eller den här. Ska ha den ikväll på ännu en julfest. Är lite rädd för att gå, vet inte hur det kommer sluta.) Känner mig fortfarande förgiftad sen förra veckans julfest. Suck. Ska säga nej i tid den här gången. Har inte tid att vara bakfull imorgon.
By the way ASOS har börjat sin sale med upp till 75% på vissa produkter.
Bye bye!

Update: såg att Lalisen har köpt en likadan klänning. Den 2:a. Har fått massa komplimanger för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0