Nyårsafton och löften man sällan håller

Årets sista dag. Oj,oj,oj vilket ståhej det brukar bli! Nu är planeringen färdig - vi börjar med en liten fördrink hemma om ca, hmm, 5 timmar. Hjälp, måste börja göra manikyr, pedikyr, ansiktsmask, noppning, plockning... Jag säger som Bridget Jones - att vara tjej är värre än att vara lantbrukare. Sen ska vi äta nyårssupé ute. Trerätters klassiker med hummer till förrätt, kyckling (för mig) till huvudrätt och chokladmousse. Efter det går vi vidare till en fest hemma hos en kompis. Skulle gärna vilja hinna ta en rejäl promenad idag också.
Nyårslöften är något som jag slutade med för tio år sen. Det är ju inte så att man särskilt ofta håller dom bara för att det är nytt år. Jag brukar liksom ge löften till mig själv var och varannan vecka, eller saker man skulle vilja förbätta eller inte göra lika ofta. Livet är ju ett ständigt fixande, trixande och kämpande och inte mycket kommer gratis. Hard work work. 
En bild på kvällens outfit kommer senare i eftermiddag.
Byebye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar på kvällens outfit!! denborde väl komma in här på sidan strax!! själv har jag gjort ansiktsmask, rakat både här och där ochlagt framalternativa kläder till kvällen (typ halva garderoben ligger på sängen) jaja, så ska det väl vara en nyår!! Ett riktigt gott nytt år vännen och ha en underbar kväll!!! Många kramar från mig. Än en gång; riktigt roligtatt läsa på din sida!!

2006-12-31 @ 16:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0