Nobel 2006

131679-77

Då var det dag för lite flärd och glamour i lagomsverige. Härligt att våra svenska politiker, kändisar osv. får ta på sig snygga blåsor och äta utsökt mat tillsammans med smarta människor. Man blir ju bara lika förvånad varje år vad folk tar på sig. Men vissa lyckas. Tycker lite synd om Victoria som alltid får höra att hennes syster är snyggare, men jag vet inte om jag alltid håller med. Visst Madeleine kan väl klä sig bättre och har ett intresse för mode och kläder till skillnad från Victoria som mest gillar djur och natur.
Ibland får jag ett sånt himla sug efter räkor så ikväll ska jag göra Toast Skagen till oss och känna att det är lite extra festligt.
Byebye!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Madeleines kläder brukar vara snäppet vassare än Victorias, men båda brukar lyckas bra med klänningar! =)

2006-12-10 @ 17:16:35
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Dessi

Kollade nobelmenyn du lagt som länk, den var fellänkad och man hamnade på förra årets meny. (ta inte illa upp, är ju bara avundsjuk på din fina sida så jag måste ju få klaga på nåt, hehe)

2006-12-10 @ 21:27:10
Postat av: Bellezza

jo jag förstår det! men jag hittade faktiskt inte årets meny så jag la förra årets helt medvetet;)

2006-12-11 @ 13:26:28
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0