Julklappar

131679-111

Cremefärgad Kashmirtröja H&M
Örhängen Dyrberg/Kern
Guidebok om Florens & Toscana


Har varit en underbar och mysig jul hemma med familj och släkt och med älsklingen. Återseende av gamla vänner, promenader, övningskörning och en tur på stan. Hann med ganska mycket men jag hade gärna stannat längre och varit ledig nu i mellandagarna. Förresten, kom på idag att  "God fortsättning" är en otroligt vuxen sak att säga tillsammans med "tack för senast" och "oj, va trevligt vi har det. Det här måste vi göra om!"
Är inte riktigt säker på tröjan jag fick. Hade önskat mig en i kashmir och trodde de skulle vara mjukare, men känslig som jag är tyckte jag faktiskt den var i stickigaste laget. Funderar på att försöka hitta en tröja i liknande modell i bomull/siden istället.
Nu är det snart helg igen och jag är ledig. Perfekt. Måste planera nyårsafton lite bara. Typ: Var ska vi vara? Vilka, och vad ska vi äta? Lite små detaljer bara. Det enda som är färdigt är outfiten.
Hoppas ni har haft en härlig jul!
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

hallojkens i hojken!
Kul att du fått upp en blogg! Då vet jag var jag ska kolla när jag behöver shoppingtips :) Såg att du har med min favvo som länk, strawberry ( ett självklart val) fick paket därifrån igår, weee :)
Du har väl inte missat att H´M fått in nya saker? var där o beställde nyss. jaja ha en fortsatt trevlig helg och gott nytt år! skulle vara kul att cs igen
kram Linda

2006-12-28 @ 21:47:15
Postat av: Bellezza

kul att du hittat hit! ja, vad skulle man göra utan internetshopping när man bor på såna ställen som vi gör?)
någon gång ska vi nog se till att ses...
gott nytt år! kramis bellezza

2006-12-28 @ 22:53:21
URL: http://bellezzas.blogg.se
Postat av: Hanna

heej =) jag har en liten fråga, för jag är nybörjare här eller vad man ska säga. du har som en ram runt din bild, hur fixar man det? ha det så bra och gott nytt år!

2006-12-29 @ 00:04:45
Postat av: Bellezza

vilken bild menar du? jag har inte gjort något särskilt för att få en ram...

2006-12-29 @ 14:12:06
URL: http://bellezzas.blogg.se
Postat av: Hanna

nej jag skrev helt fel, glöm det :) haha

2006-12-29 @ 18:30:18
URL: http://milon.blogg.se
Postat av: Linda

ja jag får väl gå in hit ibland då och då och hälsa på dig! Gott nytt år förresten, hoppas ditt nya år blir bra med Italienflytt och allt

2006-12-29 @ 20:42:29
Postat av: Bellezza

Linda: känner på mig att d komer bli ett superbra år...

2006-12-30 @ 14:14:20
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0