Julbestyr

131679-89

Igår var vi i Stockholm och skulle handla de sista julklapparna tillsammans med en miljon andra människor. Jo, en lördag precis före jul i Stockholm City - vi visste vad vi gav oss in på men det var enda möjligheten att få vissa saker köpta. Men det var mysigt också med glögg, restaurang och kall promenad i Gamla stan. Jag köpte mörkblått sidenband att ha till nyårsblåsan från H&M. Tänkte ta bort det svarta skärpet och ha bandet istället. Blir fint och festligt, jag är lite kär i mörka blå nyanser för tillfället.
Idag har vi varit och fixat gran. En kungsgran som vi ska ha guldglitter i. Gran en vecka innan jul, det är förbjudet i min familj, men älsklingen och jag har bestämt oss för att fira rejält i år. Nu ska jag fortsätta pyssla. Är det jul så är det!
Bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0