Wayfarers

Jag tittade på solglasögon i helgen (vilket skämt, här regnar det bara) och provade lite olika modeller. Om man bor i Italien måste man ha något snyggt och jag är så trött på alla billiga H&M-brillor som jag har handlat de senaste åren. Jag är lite allergisk mot stoooora glasögon som gör att man ser ut som en fluga, och runda och färgade bågar går bort. Ganska kräsen som ni hör. Men provade en modell som dessa, dvs Rayban Wayfarer och de var jättesnygga! Så dom får det nog bli. Svarta vill jag ha.
Vad gillar ni för modell på solglasögonen?



Kommentarer
Postat av: jennie

Rayban är ju alltid väldligt klassiska, har typ sett likadana ut i alla år känns det som. Min mamma hade ett par för några år sen som hon haft i typ 10 år. Hur ofta har jag inte hört om hur bra de var och att de aldrig blev omoderna! (eh, mamma är ju känd för att ligga i framkant när det gäller senaste mode... ;-)

2008-05-20 @ 17:05:03
Postat av: Bellezza

jo det är hon ju;

kanske ska satsa på dom då om din mamma har sagt det...) kram

2008-05-20 @ 22:17:43
URL: http://bellezzas.blogg.se/
Postat av: Rellu

Ja stora brillor går nog bort för mig med. Har man ett bollansikte som denna ser det bara knasigt ut! =) Fast undra inte om Rayban á la Blues Brothers ser ännu värre ut just på mig? Svårt det där, lite av en gråzon i modedjungeln...

kram

2008-05-22 @ 16:05:14
URL: http://iambeautiful.blogg.se/
Postat av: Bellezza

rellu: gråzon ja...haha! bollansikte, kära vännen - sluta nu prata illa om min snygging till kompis..;) kram

2008-05-26 @ 11:42:57
URL: http://bellezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0