Lång dag

image1376


Kom hem från jobbet för en stund sedan och har varit uppe sedan halv sex, så det är långa dagar numera. Pust. Nu orkar jag typ bara kolla mailen, blogga lite, äta och sova. Men skulle behöva läsa och fixa i båda kurserna jag läser. Nästa vecka är det träffar så då vill jag vara lite mer förberedd än jag är nu. Sova kan man ju göra när man blir gammal, eller vadå? haha. Det löser sig nog. (Uttryck jag ofta använder och det stämmer ju).
Nu ska jag äta och kolla lite dvd. And the reason for that is -  att jag inte pallar italiensk tv. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det är rätt, sova kan man göra på hemmet! ;-))
Ses snart! Ska bli kul! Kram

2008-03-05 @ 10:48:52
Postat av: Anonym

ja det gör vi! sova är rätt skönt ändå...;

2008-03-09 @ 21:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0