Mig blir ni inte av med



Hej igen! Jag har inte glömt bort er  -  bloggen har bara sovit i två veckor pga att jag har haft massa annat att göra och behövde nog ta en paus. Jag har varit i Sverige, gjort tenta, avslutat saker i skolan, hälsat på familjen och haft riktigt härliga sommardagar. Sen tillbaka hit till Italien där älsklingens föräldrar varit på besök i några dagar. Fullt upp och jag har haft jättekul!
Nu ska vi bara vara här i några dagar till, på torsdag åker vi tillbaka till Sverige igen.) Har lite saker att ta itu med och fixa här hemma innan dess. Köpa presenter, lämna in det absolut sista i skolan, lägenheter, tvätt... Ska hinna ta det lugnt och läsa i solen också, måste få lite färg här nu! Basta.
Också har jag massa nya, fina kläder att visa och lite bilder som jag kommer lägga upp de närmaste dagarna. Så det kommer mera kära vänner! Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: cindy

Söt bild :)

2008-06-09 @ 18:25:51
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0