En salig blandning - lösningen på skoproblem i värmen



I förra veckan gick jag på marknaden och skulle köpa några sköna sommarskor pga de eviga skoskaven. När det är så varmt som det är här får man hela tiden nya. Plåster överallt som lossnar när man badar. Ja, sommarens lyxproblem.
Kom hem med de här:
Ett par jättesköna bruna skinnsandaler med minimalt med kontakt med fötterna.
Ett par svart/vita "chanelinpirerade" äkta plastskor. Tänkte till hösten med svarta strumbyxor.
Och - två par flipflops. Beakta att jag är definitivt emot dessa tåplågarskor. Men nu är jag desperat och de är troligtvis de som funkar bäst till stranden trots allt. De blå är nog herrvarianten och stora som dasslock - ganska så sköna faktiskt... )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flip flops rules! =) Du är så fin i dom så....

2008-07-06 @ 11:10:45
URL: http://iambeautiful.blogg.se/
Postat av: Bellezza

haha! ja, jag har blivit invigd i flipflop-ligan.

2008-07-06 @ 12:06:50
URL: http://bellezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0