Stockholms modevecka

image1260image1261

Dagmar och Minimarket.


image1262image1263

Whyred och Filippa K.


image1264image1266

Stylein och Acne.

När jag kollade igenom massa visningsbilder från Stockholm Fashion Week så ser jag en tydlig trend. Eller i alla fall ser jag en trend bland det jag tycker är snyggt. haha - ovanligt! Om man tittar på ovanstående bilder är det ju kort, lite vippig kjol och en kort kavaj som gäller. Gillar även silhuetten hos Acne med smala, lite korta byxor och höga klackar. Filppa K är ju som vanligt stilrent och fint, annars var mina favoriter Stylein och Whyred där både kläderna och stylingen var väldigt snygga.

Bilder: Elle.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0