Cavalli på Internet

Internet är ju så bra - och så frustrerande ibland. Jo jag var uppe och skulle kolla hur fort allt försvann på H&M inatt. För det gjorde det ju - trots de olyckskorpar som sagt att det här kommer svenskarna inte gilla. Jag pratar om Cavalli-samarbetet med H&M om det var någon som inte hängde med. Sidan var låååångsam, det var "trångt i butiken," den stängdes och rensades en stund, det var tekniskt fel och sen bara dog hm.com i typ en halvtimme. Så jag tänkte gå och lägga mig, men försökte en sista gång och då var sidan hur snabb som helst. Var ju tvungen att kolla vad som var slutsålt. En del saker. Ja just det, jag köpte en leopardmönstrad sidenscarf! Det var det enda jag kunde tänka mig. Så jag är precis som alla andra. haha. Det tog 1,5 timme men det var det värt! Och idag är allt slutsålt. Grattis H&M!

Kommentarer
Postat av: Vera

Aha, nu såg jag att du fick tag på ngt. Jag gav upp efter 20 min.

2007-11-09 @ 17:03:59
URL: http://verasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0