Ny rosa mobil!

image375



En vacker dag la min gamla mobiltelefon av. Den somnade och vaknade inte igen. Vi hade en bra tid men dags för en ny tänkte jag. Nokia 7360 eller vad den heter. Rosa och fin och med en liten gullig tygbit på. "Säkert ett riktigt grabbgäng som suttit och designat den där" som min pojkvän sa....) Har inte kommit underfund med alla funktioner än (är inget teknikfreak direkt, inte direkt om man säger så Jennie...) men det brukar ju lösa sig. T o m de fina hörlurarna har form av en ros i hörselsnäckan. Varför göra en så steril teknisk sak som mobiler tråkiga när man kan göra dom rosa och gulliga? Jag är iallafall nöjd. Grattis i förskott till mig själv.
Ps. köpte den på InWarehouse som hade bästa priset och den snabbaste leveransen jag någonsin varit med om. 1 dag. Enkel hemsida och betalning också. Rekommenderas!
Bye!

Kommentarer
Postat av: sofia

Söta hörlurar :D

2007-03-14 @ 16:56:45
URL: http://sofiaw.wordpress.com/
Postat av: Bellezza

visst är dom?

2007-03-14 @ 17:17:19
URL: http://bellezzas.blogg.se
Postat av: Jennie

Ha ha, "inte direkt kanon" eller hur var det han sa, den gode Frasse? Riktigt söt mobil, passar dig! Rosa och med roshörlurar... kan ju inte bli bättre ;-)

2007-03-15 @ 08:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0