Passa på att skratta nu, för man vet aldrig när det blir roligt igen

Livet är inget nöjesfält men ibland så... Livet är ändå härligt, här lyser solen från en klarblå himmel och det är varmt. Svensk högsommar fast i Italien. Tycker lite synd om er där i landet i norr med allt regn som man hör talas om. Här är jag glad för varje dag det är sånt här väder. Man har väl i sina gener att när som helst kan det börja regna, så varje dag gäller det att skratta så mycket man bara kan. Frukost på balkongen, solning och badning och vara ute så mycket som möjligt. Tar med mig datorn ut för att inte missa något. Jag är ledig från skolan så har inga tider att passa. Kan sova, vila upp mig, har väl en sisådär 5 års trötthet lagrad i kroppen. Så nu tänkte jag passa på för jag vet att såna här perioder brukar inte vara för evigt. Sen när man väl är igång och stressar igen vill man bara sova ut en endaste morgon eller ta det helt lugnt en dag... Imorgon kommer två kompisar hit och hälsar på i några dagar. De är inte helt lugna av sig så räknar med en wild weekend. Får se vad de känner för att göra. Im here to entertain.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0