Lystergivande puder

Ända sedan jag började med puder som ger lyster klarar jag mig inte utan det. Det blir en enorm skillnad - man ser piggare och fräshare ut. Det kan var ett löst eller fast puder eller kulor. Finns ju flytande produkter också, krämer och liknande men det blir lite för glansigt för mig som redan är glansig. Här är några klassiker:
Meteorites från Guerlain. Har inte testat den än men vill prova. Burken är gudomlig!
Yria Lift Radiance från Yves Rocher. Löst ljust rosa puder som ger mer lyster än färg. Praktisk borste ingår.



131679-209131679-207

En annan favorit som jag använder just nu är Benefits Dandelion. Gör hela skillnaden en trött morgon. Ger lyster men även lite ljust rosa färg. Kan användas över hela ansiktet. Den ljuger hur bra som helst! Söt ask och jättebra borste.

131679-211


Hos Accessora finns dessa nyheter från Jelly Pong Pong. Venus Magical Pearls. Pärlor som man först kan använda med borste och sedan krossa en av pärlorna för att få fram en annan färg. Finns i fem fäger:
Guld/Plommon, Svart/Rosa, Bronze/Grön, Ljus Guld/Persika, Silver/Turkos. Låter onekligen intressant.  Kostar 225 kr.


131679-210


Det här är en nyhet från Benefit. (Perfect) 10. Likadan ask som Dandelion men detta är en bronzer och lystergivande puder i ett. Skulle ju vara jättebra på sommaren. Hmm.. undrar bad man ska prova nästa gång?

Har du tips på någon bra produkt?

Byebye!

131679-212

Kommentarer
Postat av: Carolina

idag känns som om jag verkligen skulle välkomna lite lyster!

2007-01-28 @ 10:47:21
URL: http://www.fashionsquad.com
Postat av: Bjooti

Venus fann jag lite för glittrig för att bara ha som highlighter - i alla fall Immortal :-)

2007-01-28 @ 11:46:49
URL: http://bjooti.net
Postat av: Bellezza

carolina: ja, många dagar känns det som det)
bjooti: ok, tack för tipset)

2007-01-28 @ 12:21:32
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0